KONTAKTY

ZZshop
Jahodová 31 - Zahradní Město
10600, Praha 10
tel: prodejna-602 418 012, odbyt: 602286204
napište nám

 

 

 

 

ZBOŽÍ V AKCI

POUŽITÉ ZBOŽÍ

naše cena 1 050,00 Kč
skladem
naše cena 3 500,00 Kč
skladem
naše cena 2 500,00 Kč
skladem

» REKLAMAČNÍ ŘÁD
Reklamační řád

Reklamace škod
vzniklých při dopravě


Při převzetí zboží (od dopravce, na poště) je kupující povinen dodané zboží
prohlédnout.

V případě zjištění nedostatků, resp. poškození zboží, které bylo způsobeno při
dopravě Vám doporučujeme sepsat s dopravcem (Česká pošta nebo přepravní firma)
písemné prohlášení o zjištěných závadách. Zboží v takovém případě můžete
odmítnout převzít.

O případných zjištěných závadách nás, prosím, do 3 dnů od data dodávky písemně
informujte. Zpráva od Vás nám umožní zlepšit dopravní služby eventuálním
přechodem k jinému dopravci.

Reklamace vad dodaného
výrobku


Kupující je povinen prohlédnout zboží bezprostředně při jeho
převzetí/rozbalení, v každém případě před jeho prvním použitím. Pokud je
zjištěno jakékoliv poškození - zejména mechanické poškození, vyhotoví kupující
písemný záznam o poškození a prodávající je povinen poskytnout přiměřenou slevu
z dodávky nebo dodat jiný bezvadný výrobek. Pozdější reklamace mechanického
poškození výrobku již není možné uznat.

Reklamace se vztahuje na závady způsobené vadou materiálu, popřípadě výrobní
vadou.

Reklamaci nám prosím oznamte nejprve e-mailem nebo telefonicky. Reklamované
zboží poté zašlete na naši adresu Jana Šafránková - ZZshop, Chrpová 33,106 00
Praha 10. Náklady na zaslání nese zákazník. Reklamované zboží doporučujeme
zasílat službou "Obchodní balík" České pošty. Tato služba má několik
výhod - je cenově dostupná, rychlá (doručení do 24 hodin od podání) a zboží je
pojištěno do výše 30.000 Kč (za předpokladu uvedení ceny zásilky na podacím
lístku). Zajistěte vždy řádný obal, předejdete tím případnému dalšímu poškození
při dopravě.

Pokud bude Vaše reklamace vyřízena kladně, náklady na zaslání Vám budou
proplaceny do maximální výše 250,-Kč. Pokud bude reklamace odmítnuta, zboží Vám
na Vaše náklady (max. 250 Kč) zašleme zpět.

Lhůta pro vyřízení reklamace činí 30 dnů a začíná běžet dnem převzetí zásilky s
reklamovaným zbožím naším pracovníkem z rukou dopravce (resp. České pošty).

Reklamované zboží musí být čisté, v původním stavu, bez jakýchkoli úprav. K reklamaci je nutné předložit kopii faktury
a doklad o dodání a zaplacení zboží, jehož vady jsou reklamovány.

Zásilka rovněž musí obsahovat písemný popis reklamované závady doplněný
podpisem zákazníka. Nejpozději do pěti pracovních dnů od obdržení reklamace Vás
budeme informovat o způsobu vyřízení reklamace.

Za den uplatnění reklamace se považuje den předání reklamovaného výrobku do
rukou dodavatele, resp. den převzetí reklamovaného zboží dodavatelem z rukou
přepravce. Lhůta pro vyřízení reklamace začíná rovněž běžet dnem předání
reklamovaného výrobku do rukou dodavatele, resp. dnem převzetí reklamovaného
zboží dodavatelem z rukou přepravce.